Powered By Blogger

Selasa, 26 April 2011

Sambungan entry "Dua berita mengembirakan"

Assalamualaikum,ok ni sambungan entry sebelumnya.
Berita kedua lak aku dapat panggilan dari sebuah syarikat ni yang mengatakan aku telah diterima jawatan sebagai ________.Maka dengan itu aku bersyukur kali kedua atas sebab kedua-dua berita ini..Amiiin!!!
Nak tahu lebih selanjut ttg psl jawtn pe,nanti dulu,buat masa ni aku blum bersedia hendak memberitahu or yakin dengan berita ni.Aku tggu surat tawaran.Jadi jika tiada per2x berlaku maka nanti aku akan ceritakan k.Mungkin esok lusa akan di beritahu kelak.

4 ulasan:

  1. terima kasih kerana sudi follow. saya dah jadi follower awak. mungkin yang pertama kot !

    BalasPadam
  2. Terima kasih uncle..yaa anda orang pertama kali menjadi follower dan komen entry saya...terima kasih banyak-banyak..saya da jadi fan uncle..^^

    BalasPadam