Powered By Blogger

Rabu, 27 Julai 2011

Malas updated Vol.2

Minta maaf byk2x...
da lama xupdate blog..sejak baru-baru ini aku terlalu sibuk dengan kerja baru ni..
semenjak-menjak ni aku ditugaskan bahagian aksess mksudnya aku ditugaskan untuk command data2x network,setting line ADSL,Streamyx n Unifi,migration n macam2x lg.....terlalu banyak ker smpaikan xde masa utk update blog aku ni....
nnti kalau ada masa yang betul-betul terluang akan aku mengemaskinikan dan menambahkan perkara2x dalam blogspot ak ni...
BUkan untuk MENGUNDURKAN DIRI..tp masa yang tidak sesuai dlam mengupdatekan blog aku ini
Harap Maklum.....
JUmpa lg d masa yg akan datang jika ada rezeki n umur yang panjang..

ASSALAMUALAIKUM...








How to heal a broken heart:

Allahumma inni auzubika minal hammi wal hazan

'I seek refuge in Allah from feeling unsettled and from

sorrow.'

1 ulasan:

  1. Рекомендую- проститутки Одессы суворовский
    Милая девушка поможет забыть о всех проблемах... Работаю круглосуточно. Истинная нравственность вырабатывается лишь в школе несчастий; постоянное счастье легко может стать роковой пучиной для добродетели.

    BalasPadam